DE GEZELLIN, thuisservice op hakken

gezellin-mantelzorg-op-maat

Ondersteuning van de mantelzorg met het thuisgevoel

Susan van Camp heeft in 2014 DE GEZELLIN opgericht, hiermee heeft zij het gat gedicht tussen thuiszorg en het dagelijkse leven. Door niet de zorg, maar juist de cliënt centraal te zetten, toveren wij een lach op het gezicht. Wij staan klaar om de cliënt 7 dagen per week te ondersteunen in zijn dagelijkse leven, waar hij zelf de regie in handen houdt!

Warme zorg op maat, voor wie?

Susan: “Kunt u wat extra hulp gebruiken in het dagelijks leven of zoekt u gewoon wat gezelligheid? DE GEZELLIN is er voor u. En wanneer u uw partner moet ondersteunen zijn wij er ook, warme zorg op maat. Ieder mens heeft behoefte aan ruimte voor zichzelf en in deze situatie komt ontspanning vaak op een tweede plaats te staan. Door DE GEZELLIN kunt u naar de kapper, winkelen of een wandeling maken en zorgen wij ervoor dat thuis alles op rolletjes loopt.
Woont u verder weg of heeft u een druk leven, maar uw ouders hebben wel extra hulp en aandacht nodig? Dan neemt DE GEZELLIN een stuk ‘zorg’ uit handen, zodat u gewoon kind kunt zijn wanneer u uw ouder bezoekt. Wij bieden hulp op maat, in welke vorm dan ook. Uw wensen als familie staan altijd centraal.
DE GEZELLIN is wars van protocol, ik ben van mening dat de zorg echt verdwaald is. Door je niet te laten belemmeren door regels en beperkingen, toveren wij een glimlach op het gezicht van onze cliënten en die zijn onbetaalbaar.

Door te luisteren weten we wat de cliënt écht wil

Wij kunnen pas de juiste zorg bieden wanneer we de cliënt kennen. Door de tijd te nemen, te praten en het vertrouwen te winnen bouw je een band op en leer je de behoeftes van een cliënt steeds beter kennen. Wanneer een cliënt graag wekelijks naar de kapper wilt dan zorgen wij ervoor dat hij daar komt. Wij doen er alles aan om een thuisgevoel te creëren. Wij dragen dan ook geen witte jas, wij komen bij voorkeur op hakken.

Hoe ziet mijn dag eruit?

Wanneer wij een tandartsafspraak plannen voor de cliënt, een bezoek aan de kapper of een ander uitstapje, dan noteren wij dit in de agenda van de cliënt. Zo weet hij hoe de dag eruit gaat zien. En heeft hij vragen of is er iets aan de hand dan zijn wij dag- en nacht bereikbaar.

‘Afgelopen week zette is een bos bloemen in een vaas en kreeg compliment van een cliënt, ‘Susan je bent een 10’. Ja, dat is waar ik het voor doe en de cliënt het gevoel geven er écht voor hem te zijn. De kleine dingen die het grote verschil maken, 7 dagen per week.”

Nieuwsgierig geworden naar DE GEZELLIN? Kijk voor meer informatie op www.degezellin.nl

%d bloggers liken dit: